Hello & goodbye Corona. 5 days at Ikaria island!

5 μέρες στην Ικαρία (Ikaria) με κορονοϊό! Έτσι ξεκίνησε η Γιώτα (Σταματελάτου) και νομίζαμε ότι χαρίζει απλόχερα τον ιό. Και έτσι είναι! Προσοχή στα συμπτώματα: καλοπέραση, extreme sports, ξενύχτι, φίλοι, θέα, περιπέτεια.
Εμάς μας έβγαλε και ζήλια αλλά είδαμε ότι είναι στα ήπια συμπτώματα και το εγκρίναμε ΦΥΣΙΚΑ!

Όταν ακούς Ικαρία (Ikaria), το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι τα πανηγύρια και κόσμος παντού να χορεύει Ικαριώτικο! Φέτος τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά, χωρίς πανηγύρια αλλά αν ρωτούσες κάποιον ντόπιο, σίγουρα όλο και κάποιο γλέντι θα σου αποκάλυπτε για να πας να χορέψεις!
Εμείς ακολουθήσαμε πιο “ήρεμες” διακοπές!

Το δεύτερο πράγμα που σίγουρα έχεις ακούσει για την Ικαρία είναι ότι έχουν ένα δικό τους ρυθμό… Εδώ οι απόψεις διίστανται! Δεν το συναντήσαμε σε ενοχλητικό βαθμό!

Η Ικαρία  (Ikaria) έχει 2 λιμάνια, τον Εύδηλο και τον Άγιο Κήρυκο.

Ξεκινήσαμε από Σάμο και φτάσαμε στον Εύδηλο οπότε προτιμήσαμε να μείνουμε 3 μέρες στον Αρμενιστή για να δούμε την βόρεια πλευρά της Ικαρίας και θα φεύγαμε από Άγιο Κήρυκο οπότε μείναμε 2 μέρες στα Θέρμα για να δούμε και την νότια πλευρά της Ικαρίας.

Φτάσαμε στον Εύδηλο στις 6 το πρωί και ξεκινήσαμε για τον Αρμενιστή που ήταν το ξενοδοχείο μας χωρίς να τους έχουμε ενημερώσει για την ώρα άφιξή μας και προφανώς και δεν ήταν κάποιος εκεί να μας περιμένει – tip: ενημέρωσε το ξενοδοχείο την ώρα άφιξής σου γιατί τα δρομολόγια των καραβιών ειδικά φέτος ήταν λίγο περίεργα!

Αρμενιστής

Παραλίες & ξέφρενη ζωή

Τι κάναμε λοιπόν? Πήγαμε στην Μεσακτή και κοιμηθήκαμε εκεί μέχρι τις 11 το πρωί! Η παραλία της Μεσακτής είναι ίσως η πιο δημοφιλής παραλία του νησιού. Μαζεύει αρκετή νεολαία (θα δεις και λίγους γυμνιστές νωρίς το πρωί), έχει 3 beach bar και μπορείς να κάνεις και surfing λόγω των κυμάτων!

Δίπλα στο δεύτερο beach bar είναι η σχολή Ikaria Surf School. Το κόστος για το μάθημα είναι 30€ και διαρκεί 1.30 ώρα, 30 λεπτά περίπου θεωρία και 1 ώρα μέσα στο νερό να παλεύεις με τα κύματα! Μην ανησυχείς για τον εξοπλισμό, είναι μέσα στην τιμή.

Η δεύτερη παραλία που πήγαμε είναι η παραλία του Να. Στο Να τα αρχαία χρόνια, ζούσαν οι Ναϊάδες, ενώ τα πιο σύγχρονα, όσοι κάνουν ελεύθερο camping ή αλλιώς «γκρούβαλοι» 😛

Εξοπλίσου με νερό και ίσως ομπρέλα και κατέβα τα σκαλάκια για την παραλία, δεν είναι δύσκολη ούτε η κατάβαση ούτε η ανάβαση, ίσως λίγο κουραστείς στο ανέβα. Η θέα από πάνω είναι μαγευτική! Ελπίζω να μην έχεις πρόβλημα με τους γυμνιστές γιατί θα δεις πολλούς!

Αν αντέχεις, μείνε να δεις και το ηλιοβασίλεμα & μετά φύγε για το χωριό Χριστός Ραχών.
Προσοχή! Μην επισκεφθείς το Χριστό Ραχών πρώτη φορά μεσημέρι. Θα πιστέψεις ότι το μέρος είναι εγκαταλειμμένο. Θα βρεις μαγαζάκια ανοιχτά αλλά όχι πολύ κόσμο. Καλύτερα να πας μετά τις 9 το βράδυ!

Τρίτη παραλία που πήγαμε, ήταν οι Σεϋχέλλες. Έχεις 2 επιλογές. Η θα κατέβεις το μονοπάτι που λένε ότι είναι δύσκολο ή θα φτάσεις μέχρι το χωριό Μαγγανίτη και θα παρακαλάς να μαζευτεί κόσμος για να σε πάει το καραβάκι. Εμείς περιμέναμε 1,30 ώρα. Ευτυχώς έχει ένα μαγαζί που μπορείς να περιμένεις πίνοντας μια πορτοκαλάδα Ικαρίας ή μια παγωμένη μπύρα Ικαριώτισσα! Εντάξει και καφέ έχει αλλά δοκίμασε και πορτοκαλάδα και μπύρα!

Σχολή surf

Σεϋχέλλες παραλία

Στην παραλία υπάρχει μια αυτοσχέδια καντίνα (θα δεις κάτι πανιά που έχει για τέντα) από όπου μπορείς να αγοράσεις νερό, αναψυκτικά κλπ.

Την 3η μέρα πήγαμε στα Θέρμα. Γραφικό χωριό με μεγαλύτερο κόσμο σε ηλικία λόγω των ιαματικών ραδιούχων πηγών που έχει.

Κοντά στα Θέρμα και μετά τον Άγιο Κύρηκο είναι το χωριό Ξυλοσύρτης. Πήγαινε μια βόλτα να πιεις το Αθάνατο Νερό!

Που φάγαμε και ξαναφάγαμε και θα ξανατρώγαμε?

1. Μια ζωή πίτα είναι στον δρόμο λίγο πριν τον Αρμενιστή όπως έρχεσαι από Εύδηλο – Το πρωί θα βρεις πίτες και σφολιάτες, δοκίμασε κοτόπιτα και σπανακόπιτα σίγουρα. Την ζύμη την φτιάχνουν οι ίδιοι. Μετά το μεσημέρι θα βρεις χειροποίητα ζυμαρικά, πίτσες κλπ
2. Φαγητό στο Mary Mary στον Αρμενιστή. Πρέπει να πας οπωσδήποτε!

Ευχαριστούμε πολύ για το κείμενο και το φωτογραφικό υλικό
Γιώτα θέλουμε και άλλα από εσένα 🙂